Home > Aplikacja kierowcy
Aplikacja kierowcy
Specjalnie dla naszych kierowców przygotowaliśmy aplikację mobilną – dostępną w Google Play oraz App Store. W aplikacji możesz sprawdzić swoje zarobki, przesłać faktury oraz dostęp do ważnych poradników i nowości.
Dostęp do Twoich rozliczeń w zasięgu ręki
Każdy z naszych kierowców ma możliwość pobrania naszej aplikacji ze sklepu Google / App Store. W aplikacji sprawdzisz swoje zarobki z ostatnich tygodni oraz w wygodny sposób prześlesz faktury kosztowe.
Sprawdź zarobki
W aplikacji sprawdzisz swoje zarobki z rozbiciem na poszczególne aplikację.
Poradniki
Masz dostęp do specjalnie przygotowanych poradników dla kierowców.
Przesyłanie faktury
Możesz w wygodny sposób przesłać do nas faktury oraz sprawdzić ich status.
Nowości
W aplikacji regularnie pojawiają się nowości i oferty - zawsze jesteś na bieżąco.
Twoje finanse zawsze pod ręką
Z aplikacji możesz korzystać np. czekając na kolejny kurs, czy przed rozpoczęciem pracy. Twoje rozliczenia pojawiają się zawsze na czas w poniedziałek.
Krok 1 - dołącz do nas
Aby móc korzystać z pełnej funkcjonalności naszej aplikacji musisz zostać naszym kierowcom. Nasza aplikacja dostępna jest również dla osób, które poszukują pracy - wtedy funkcjonalność pozostaje ograniczona.
Krok 2 - pobierz aplikację
Pobierz aplikację na swój telefon, naszą aplikację możesz pobrać z oficjalnych sklepów - linki znajdziesz po lewej stronie.
Krok 3 - zaloguj się
Zaloguj się do aplikacji korzystając z loginu i hasła, które otrzymasz w wiadomości e-mail / SMS i możesz cieszyć się z aplikacji!
Jak działa nasza aplikacja?
Jeśli poniżej nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie dotyczące działania aplikacji to skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc.
Gdzie mogę sprawdzić swoje zarobki?
Pierwszym krokiem jest zalogowanie się do aplikacji, następnie przejdź do zakładki „Twoje zarobki” i wybierz interesujący Cię tydzień.
Czy są jakieś ograniczenia co do urządzenia?
Nasza aplikacja dostępna jest na 99% urządzeń z Androidem oraz iOS, z aplikacji możesz również korzystać na tablecie. Jeśli z jakiegoś powodu na Twoim urządzeniu nasza aplikacja nie jest dostępna, skontaktuj się z nami, aby uzyskać wsparcie.
Jak przesłać fakturę?
Zaloguj się do swojego konta, a następnie przejdź do przycisku „Faktury”. Tam będziesz mieć możliwość zrobienia zdjęcia aparatem telefonu lub możesz wybrać zdjęcie z biblioteki telefonu. Na dole zakładki „Faktury” masz dodatkowe menu – Nowa faktura oraz Status faktur – gdzie możesz zweryfikować status przesłanych faktur.
Moja faktura została odrzucona, co zrobić?
Jeśli Twoja faktura została odrzucona, sprawdź jej numer i prześlij ją ponownie. Twoją fakturę mogliśmy odrzucić z kilku powodów: Twoje zdjęcie jest niewyraźne, brak jest numeru NIP itp. Dokładny powód odrzucenia Twojej faktury znajdziesz bezpośrednio w zakładce „Status faktur”.
Moja aplikacja nie wyświetla zarobków z ubiegłego tygodnia
Spróbuj wylogować się zalogować się do aplikacji ponownie, jeśli to nie rozwiąże Twoje problemu skontaktuj się z nami.