Aplikacja kierowcy

Specjalnie dla naszych kierowców przygotowaliśmy aplikację mobilną – dostępną w Google Play oraz App Store. W aplikacji możesz sprawdzić swoje zarobki, przesłać faktury oraz dostęp do ważnych poradników i nowości.

8600 zł
Średnia wypłata miesięczna
10500 zł
Najwyższa wypłata naszego kierowcy
5/5
Na podstawie opinii Google
DEDYKOWANA APLIKACJA DLA KIEROWCÓW TAXI

Dostęp do Twoich rozliczeń w zasięgu ręki

Każdy z naszych kierowców ma możliwość pobrania naszej aplikacji ze sklepu Google / App Store. W aplikacji sprawdzisz swoje zarobki z ostatnich tygodni oraz w wygodny sposób prześlesz faktury kosztowe.

Sprawdź zarobki

W aplikacji sprawdzisz swoje zarobki z rozbiciem na poszczególne aplikację.

Poradniki

Masz dostęp do specjalnie przygotowanych poradników dla kierowców.

Przesyłanie faktury

Możesz w wygodny sposób przesłać do nas faktury oraz sprawdzić ich status.

Nowości

W aplikacji regularnie pojawiają się nowości i oferty - zawsze jesteś na bieżąco.

Twoje finanse zawsze pod ręką

Z aplikacji możesz korzystać np. czekając na kolejny kurs, czy przed rozpoczęciem pracy. Twoje rozliczenia pojawiają się zawsze na czas w poniedziałek.

Krok 1 - dołącz do nas

Aby móc korzystać z pełnej funkcjonalności naszej aplikacji musisz zostać naszym kierowcom. Nasza aplikacja dostępna jest również dla osób, które poszukują pracy - wtedy funkcjonalność pozostaje ograniczona.

Krok 2 - pobierz aplikację

Pobierz aplikację na swój telefon, naszą aplikację możesz pobrać z oficjalnych sklepów - linki znajdziesz po lewej stronie.

Krok 3 - zaloguj się

Zaloguj się do aplikacji korzystając z loginu i hasła, które otrzymasz w wiadomości e-mail / SMS i możesz cieszyć się z aplikacji!

PYTANIA DO APLIKACJI MOBILNEJ

Jak działa nasza aplikacja?

Jeśli poniżej nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie dotyczące działania aplikacji to skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc.

Gdzie mogę sprawdzić swoje zarobki?

Pierwszym krokiem jest zalogowanie się do aplikacji, następnie przejdź do zakładki „Twoje zarobki” i wybierz interesujący Cię tydzień.

Nasza aplikacja dostępna jest na 99% urządzeń z Androidem oraz iOS, z aplikacji możesz również korzystać na tablecie. Jeśli z jakiegoś powodu na Twoim urządzeniu nasza aplikacja nie jest dostępna, skontaktuj się z nami, aby uzyskać wsparcie.

Zaloguj się do swojego konta, a następnie przejdź do przycisku „Faktury”. Tam będziesz mieć możliwość zrobienia zdjęcia aparatem telefonu lub możesz wybrać zdjęcie z biblioteki telefonu. Na dole zakładki „Faktury” masz dodatkowe menu – Nowa faktura oraz Status faktur – gdzie możesz zweryfikować status przesłanych faktur.

Jeśli Twoja faktura została odrzucona, sprawdź jej numer i prześlij ją ponownie. Twoją fakturę mogliśmy odrzucić z kilku powodów: Twoje zdjęcie jest niewyraźne, brak jest numeru NIP itp. Dokładny powód odrzucenia Twojej faktury znajdziesz bezpośrednio w zakładce „Status faktur”.

Spróbuj wylogować się zalogować się do aplikacji ponownie, jeśli to nie rozwiąże Twoje problemu skontaktuj się z nami.